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La Cooperativa, la mejor fórmula para el emprendimiento

La letra pequeña de los prospectos farmacéuticos contiene una gran cantidad de información útil para ajustar los tratamientos prescritos por los facultativos a cada persona, describir interacciones o...

FEVECTA. Federación Valenciana de Empresas Cooperativas de Trabajo Asociado

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Geolocalización: La llave para un control eficiente del tiempo laboral

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La Ubicación como aliada estratégica

En el panorama empresarial moderno, donde la optimización de recursos y la eficiencia operativa son fundamentales, la geolocalización en las empresas ha surgido como una herramienta poderosa para...

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Hemos Sido Nominados A Los Premios Vocación Digital Raiola

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La ceremonia de entrega de premios se llevará a cabo el 15 de julio de 2024 en Zaragoza.

Queridos amigos y seguidores, Es un honor y un privilegio para mí compartir una noticia que nos llena de alegría y orgullo: nuestra querida agencia de SEO, Cantineoqueteveo, ha sido nominada para...

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Liderazgo Estratégico en Ciberseguridad: un rol crucial en la protección de los activos digitales de la empresa

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El martes, 18 de junio de 2024

Cómo desarrollar una cultura de ciberseguridad dentro de la organización

Desde CEEI Castellón como entidad colaboradora del Instituto Nacional de Ciberseguridad (INCIBE) impulsamos INCIBE Emprende, el Programa de Impuslso a la Industria de la Ciberseguridad Nacional.  De...

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Castellón (CEEI Castellón)

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Ramón Ferrandis: “El primer semestre del año ha sido muy positivo para el CEEI Valencia

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Agradece el apoyo a todas las personas y organizaciones de la Junta Directiva y la Asamblea

Ramón Ferrandis, CEO del CEEI Valencia, ha valorado el primer semestre del año como "muy positivo para la organización". Este período ha sido testigo de hitos significativos que han reforzado el...

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Valencia

Actualidad · Convocatoria

TNW Startup Programme 2024

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El programa TNW FOR STARTUPS ofrece a las start-ups la oportunidad de crecer, escalar y generar visibilidad para su negocio

El Ayuntamiento de València, a través de València Innovation Capital, lanza una convocatoria para seleccionar a startups que quieran participar en el Programa TNW for Startups en el marco del...

Las Naves

Actualidad · Convocatoria

Premios Rural’GO Mallorca

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Convocatoria para impulsar la consolidación de empresas en el ámbito rural

Mallorca Rural organiza la primera edición de los premios Rural’GO de consolidación de empresas en el ámbito rural, que reconocerán cuatro planes estratégicos empresariales del mundo rural de...

Actualidad · Convocatoria

Programa Tierra de Oportunidades | Provincia de Segovia

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Convocatoria de proyectos de emprendimiento rural

La COORDINADORA PARA EL DESARROLLO INTEGRAL DEL NORDESTE DE SEGOVIA- CODINSE y CaixaBank organizanla convocatoria Tierra de Oportunidades para apoyar iniciativas y proyectos de emprendimiento en la...

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The Gap in Between Startup Challenge

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El ganador será premiado con 10.000 euros, y cinco finalistas reconocidos por presentar el mejor proyecto dentro de cada temáticas del evento

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El miércoles, 26 de junio de 2024

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¿Te gustaría impulsar las ventas de tu negocio en más de un 25%? ¿Sabías que puedes conseguirlo con Sage 200? ¿Cómo? ¡Inscríbete en el webinar que estamos preparando para descubrirlo! Durante el...

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En quines xarxes socials hauria d’estar la teua empresa turística?

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Somos Marca

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Publicado el miércoles, 28 de marzo de 2018 a las 11:57

Pot ser tingues un hotel, un guest-house o pot ser comercialitzes un software turístic. En quines xarxes socials hauries d’estar per a arribar als teus clients potencials com empresa turística? Creus que el truc està en estar en totes, encara que després no tingueu temps per a publicar en totes elles?

Sí, sé que la resposta està en la mateixa pregunta. I es que la tendència en moltes empreses del sector turístic es troba en expandir-se a través d’internet de forma ràpida. No obstant, el problema és que moltes vegades no existeix una estratègia clara.

 

He de posar la meua empresa a totes les xarxes socials?

La resposta és, senzillament, no.

No has d’estar en totes, ni tampoc malgastar esforços en posar la teua empresa a una xarxa social que no et condueix al teu públic objectiu.

O, almenys, no hauria de ser una ret prioritària.

Has d’alinear la teua estratègia de xarxes socials amb els teus objectius de negoci. La primera cosa que has de preguntar-te a l’hora de crear el teu pla de marketing és, qui són els meus potencials clients i com puc accedir a ells? En quines xarxes socials es mouen?

Pot ser, la majoria dels teus potencials clients es mouen més per xarxes com instagram o Facebook, en lloc de Twitter o linkedln o pot ser no. Per exemple, moltes empreses B2B troben a linkedln una eina poderosíssima per a poder accedir a nous clients.  

Fer una prospecció de xarxes, t’assegurarà no perdre recursos en aquelles xarxes on els teus potencials clients no estiguen.

Per tant, pensa molt bé en quines xarxes socials està el teu públic. Analitza el teu mercat i avalua’l mediant petites proves per a testar l’ambient en el qual et mous. Una cosa que pot ajudar molt és externacionalitzar els serveis de marketing o buscar assessorament en marketing online. Per exemple: Niveldecalidad és una empresa que ofereix servicis de marketing online Alicante (pots clicar al enllaç per a més informació)

 

Quines són les xarxes socials més recomanables per al sector turístic?

Si busques una resposta genèrica en aquest post, la veritat és que no vas a trobar-la. Depén del tipus d’empresa que siga. Tenim en qualsevol cas, les característiques del nostre sector.

Per a les empreses que treballen amb el client final, la clau està en determinar què és allò que vens. No pots limitar-te a vendre viatges o vendre allotjaments. Has de diferenciar-te. La clau està en enfocar el teu servici a aquells aspectes que el teu client necessita.

El clients no compren viatges, ni compren allotjament. No es tracta d’anar a qualsevol lloc, o de qualsevol forma. Compren experiències, emocions, sensacions noves que connecten amb les seues aficiones y la seua necessitat d’oci i de gaudir. Si t’enfoques en allò que realment estan buscant els teus clientes, tota la teua estratègia haurà de ser més eficaç.

No solament  als missatges, si no també a l’hora d’elegir quines xarxes socials utilitzen i sobre tot, com les utilitzaràs.

 

I la teua empresa turística, en quina xarxa social està?

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