Cerrar

CEEI Castellón · V Certamen Foment Esperit Emprenedor Almassora. CATEGORÍA 2: PROYECTO

ARTS. PUNT DE TROBADA

Formulario público. Una vez cumplimentado el formulario podrá ser visitado y valorado por cualquier visitante, incluso no identificado, así como comentado por usuarios registrados. Una copia del mismo permanecerá en la cuenta del usuario .

Enviado: el domingo, 31 de enero de 2021 a las 22:58

Marsiana

Marsiana

Caballer Llopis, Mar

Visitas: 2.605
  1. 1

    Título del Modelo de Negocio

    ARTS. PUNT DE TROBADA
  2. 2

    Breve descripción del "modelo de negocio"

    Tens inquietuts artístiques? Estudies música, dança, teatre...? Si és així coneixes bé la sensació de frustració o impotència que suposa tenir en ment plantejaments i idees de nous projectes i no trobar l’accés a la gent i els recursos necessaris per poder materialitzar-lo. Saps que moltes vegades és complicat fer aquest tipus de contactes, i nosaltres t’oferim la via fàcil.

     
  3. 3

    Modelo de negocio - esquema

    Pinchar sobre todas y cada una de las casillas del esquema. Se abrirá un pop-up que se deberá cumplimentar de manera muy resumida. En epígrafes posteriores se puede ofrecer una explicación de cada uno de los conceptos del "modelo"

    Aliados/Partners Clave

    Empresa de backline Pub

    Actividades Clave

    Locals d\\\'assaig Estudi gravació Servei de backline Cursets i masterclasses Interconnectar tots els clients mitjançant l\\\'aplicació Jam sessions,

    Recursos Clave

    Equipament estudi de gravació (detallat al PLAE) Equipament recepció (detallat al PLAE) Espai comú Cabines insonoritzades Espai verd Aparcaments

    Propuesta Valor

    Model de negoci nou, aplicació fàcil, intuïtiva i ràpida, sostenible i respectuós amb el medi ambient, punt de trobada, backline adaptat a particulars

    Relación con el cliente

    Pàgina web Aplicació Recepció presencial Bústia de queixes i suggeriments Anuncis de Youtube i altres xarxes socials Telèfon Correu electrònic

    Canales

    Com que es tracta d\\\'un servei, els clients hauran d\\\'anar presencialment a les meves instal·lacions, però els cursos i masterclasses també via on

    Segmentos de cliente

    Intèrprets, compositors, actors, etc. Principiants/professionals Voltants de València Lloc insonoritzat, gravació on assagen, accés backline, contacte

    Estructura de Costos

    Segurs, neteja, llum, aigua, internet, cost d\\\'autònoma, material oficina, gestoria, publicitat, reparació estudi: 660%u20AC/mes

    Flujos de ingreso

    4 cabines menudes: 100%u20AC/mes cada una 6 mitjanes: 150%u20AC/mes cada una 4 grans: 250%u20AC/mes cada una Estudi de gravació: 1500%u20AC/mes mínim
  4. 4

    Propuesta de valor

    ¿Qué producto/ servicio ofreces? ¿Qué problemas, necesidades, deseos o ambiciones de tus clientes resuelves? ¿En qué se diferencia de otros productos o servicios? ¿Qué ventajas tiene y cómo se puede mantener en el tiempo?

    Oferisc lloc confortable per assajar, dosponibilitat d'instruments, donar-se a conèixer, possibilitat de gravar, accés a cursos, masterclasses, jam sessions, oportunitat d'organitzar espectacles.

    Problemes/necessitats clients: A casa pots molestar, backline no nivell particular, ofertes treball difícils de trobar, normalment mai pots assajar on gravaràs, locals mal insonoritzats.

    No existeix cap empresa que oferisca tots aquests serveis, l'app i l'adaptació del backline és nou

     
  5. 5

    Segmento de clientes

    ¿Puedes especificar a qué tipo de clientes te diriges?

    Especialitat: intèrprets, compositors, actors, ballarins, etc.

    Nivell: principiants / s’hi dediquen a nivell professional

    Geogràfics: voltants de València

    Tipus d’interès: lloguen una cabina per assajar, per donar classe, per practicar amb un instrument llogat, etc.

     
  6. 6

    Relación con los clientes

    ¿Qué tipo de relaciones esperan tus clientes que la empresa establezca y mantenga con ellos?

    Un tracte proper i familiar, ja que hi haurà pocs i ens veurem habitualment. Però també esperaran una actitud professional, ja que d'aquesta manera els transmetré confiança i seguretat.

    Estic disposada a estar visible a tota hora i resoltre els problemes que pugen sorgir el més prompte possible.

     
  7. 7

    Canales de distribución y comunicación

    ¿A través de qué canales/medios quieren ser contactados y atendidos tus clientes?

    A part de la pàgina web, la recepció presencial, telèfon, xarxes socials i correu electrònic, el més important serà l'aplicació, ja que contractar els meus serveis, així com contactar directment amb la gent que necessiten, els serà més fàcil que fer una compra per Amazon.

     
  8. 8

    Flujo de ingresos

    ¿Qué valor están realmente dispuestos a pagar los clientes y mediante que formas de pago?

    4 Cabines menudes les llogaré per setmanes o per hores, cada client escull

    6 Cabines mitjanes 150€/mes

    4 Cabines grans 250€/mes

    Estudi de gravació: Els singles solen costar uns 350€ i un CD de 8 temes ronda els 2500€ o 3000€. Adaptaria els preus per a cada situació. (99,9€/dia)

    Backline

    Cursos

     
  9. 9

    Actividades clave

    ¿Qué actividades clave hay que desarrollar y de qué manera se llevarán a cabo?

    Locals d'assaig: a l'aplicació es poden llogar i pagar amb targeta/recepció

    Estudi de gravació: reservar amb l'app/recepció

    Backline: empresa associa

     
  10. 10

    Recursos clave

    ¿Qué recursos clave se requieren?

    2 ordenadores, impresora, teléfono fijo, mixer, previo, interface, compresor, micrófonos, cables, pies de micro, monitores, plugins, DI, mesas, sillas, microondas. Después de realizar la lista con todos los precios suma un total de 14324,6€

     
  11. 11

    Socios/colaboradores (Aliados/partners clave)

    ¿Qué pueden hacer los colaboradores/proveedores mejor y de qué manera se llevarán a cabo?

    Hauria d'associar-me amb una empresa de backline i negociar amb aquesta les característiques del mode de funcionament i preus d'aquesta nova adaptació del backline, ja que actualment només existeix destinat a espectacles.

    Pub per promoure les jam sessions, concerts, etc.

    Professionals master

     
  12. 12

    Estructura de costes

    ¿Cuál es la estructura de costes y en qué medida es coherente con el modelo de negocio y el flujo de ingresos?

    Ingressos explotació anuals comptant per baix 45600€

    Despeses d'explotació anuals 7920€

    Resultat d'explotació 37680€

    Inversions i costs inicials 14324,6€ + construcció locals més o menys 200.000€

    Tinc un terreny de 668 metres quadrats en localització cèntrica

    Demanaria un prèstec pels 200.000

     
  13. 13

    Opción de subir algún fichero/multimedia

    Plan de Empresa_Mar Caballer Llopis

    Plan de Empresa_Mar Caballer Llopis

    Abrir

  14. 14

    Tags, etiquetas o descriptores del "modelo de negocio"

    Vídeo presentació del PLAE: https://mega.nz/file/pZF2AboZ#WxYPr1BfuQtsP8RJViTIjdCU-niNVuioAyD3GrFYkUg (no m'ha deixat pujar-ho a l'opció d'adjuntar arxius)

Formulario origen:

Url: http://ceeicastellon.emprenemjunts.es/?op=65&n=868

Canal: CEEI Castellón

Publicado el 10/12/2020

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO