Design Thinking: posiciona el teu negoci i diferencia’l de la competència
Aquesta sessió està emmarcada dins del programa Explorer “Jóvens amb idees” on la UMH és centre col·laborador
el jueves, 08 de febrero de 2018 de 17:00 a 20:00
Dónde:
Edificio Innova - Campus UMH Elche.
Sala Plató
Avda. Universidad s/n, Edif. Innova
Elx/Elche (Alicante)
Contacto:
www.parquecientificoumh.es | [email protected]
Construir una oferta atractiva per als clients i posicionar-se al mercat amb idees innovadores que suposen una solució a problemes reals dels usuaris. Aquest, és l’objectiu de la jornada que ha organitzat el Parc Científic de la UMH. Aquesta xarrada es realitza en col·laboració amb el programa Santander Explorer “Jóvens amb idees”, una iniciativa que en la edició de 2017 va elegir com guanyador a Javier Martínez, promotor del projecte de la UMH Odyssey Robotics. La Universitat Miguel Hernández és centre Space col·laborador d’aquest programa impulsat pel Banc Santander a través de Santander Universitat i que representa la evolució de Santander Yuzz.
Quan? Dijous, 8 de febrer
On? Sala Techlab, edifici Innova (veure ubicació)
A quina hora? Entre les 17:00 i les 20:00 hores
Qui és el ponent? Marian Ferrer, directora de l’empresa Take Off
Com m’inscric? Assistència lliure i gratuïta, prèvia inscripció en http://bit.ly/8FEBdesignthinking
Quins continguts es tractaran durant la jornada?
- Design Thinking, una metodologia molt útil a la fase de qualsevol projecte emprenedor ja que integra el desing, la innovació, la creativitat o la tecnologia, entre altres matèries
- Com enfocar els productes al client, oferir una solució real als problemes de l’usuari final i construir una oferta atractiva i diferencial que cride la atenció de possibles clients.
- Creació d’una oferta diferencial a través de:
- Mapa d’empatia
- Corba de valor, una eina que servix per identificar i representar gràficament com es competix al mercat o quines variables són les que valoren l’usuari final.
- Segmentació de clients
- Definició i validació d’hipòtesis
- Prototipat de l’oferta amb el Producte Mínim Viable (PMV)
- Reenfoc del producte en el menor temps possible i amb el menor nombre de recursos.
- Estratègia de l’Oceà blau, una forma diferent d’innovar amb productes, conseguint que augmenten el seu valor i reenfocant la seua posició competitiva en mercats saturats.
- Com explotar nous nínxols de negoci que suposen un creixement rentable i sostenible a llarg termini.
Marian Ferrer és sòcia directora de Take Off, una acceleradora comercial que impulsa processos d’expansió e internacionalització d’empreses, ajudant-les a aprofitar les oportunitats que oferix un Mercat Global cada vegada més pròxim i accessible. Ferrer és especialista en estratègia internacional amb formació en tècniques de desenvolupament personal i dinamització de grups de treball.
design thinking oferta mercado emprendedores santander Explorer metodología diseño innovación Clientes curva de valor Empatía hipótesis prototipado
17/01/2018 14:58 | FundacionQuorum