Google My Business per a un bon posicionament SEO Local
En boca de Manuel Palacios, Consultor de Posicionament Web d'Alacant
Publicado por nativodelmundo
martes, 28 de mayo de 2019 a las 19:19
Els negocis tenen el gran avantatge en Digital de poder concentrar els seus esforços entre un menor nombre de competidors. Google segmenta molt bé les cerques locals i proporciona el resultat correcte i més proper per a la necessitat detectada.
Amb tendes digitals o empreses a escala nacional és més complicat, però els negocis locals tenen aquest avantatge.
GOOGLE My business, la plataforma de negocis locals.
Tenir presència en aquesta plataforma de Google és un pas essencial per aconseguir visibilitat en Posicionament Web Local, sempre ha sigut, des de la seua aparició fa anys, un dels primers passos que donem el meu equip i jo davant de qualsevol client local que apareix.
A més, la capacitat d'aconseguir estadístiques, és cada vegada major.
Important en aquesta plataforma és:
1° Completar tota la informació de forma veraç, senzilla per al client i totalment completa.
2° No oblidar les fotografies, tenen un volum d'impressions des de les cerques molt bo i cal mantenir-les sempre actualitzades.
3° Succeïx la mateixa cosa amb les publicacions i és que podem publicar post relacionats amb la nostra activitat en la fitxa de Google My Business. Allò que el meu equip i jo, consultor en posicionament web, fem habitualment, és integrar aquest apartat amb l'estratègia de Marketing de continguts, així es publica un resum per a obrir boca i un botó enllaçat al lloc web del client, on es troba tota la informació al complet. Així generem tràfic i interés.
4° La fitxa i la seua informació ha d'estar optimitzada per a Posicionament Web, tant el title com descripcions. No es tracta d'abusar de Keywords objectiu, però sí d'analitzar quines són les més interessants i integrar-les de forma lògica i natural.
5° L'horari ha de ser verídic, pot temptar de posar en la meua fitxa, sempre oberta però la visibilitat serà la mateixa i quan el potencial client contacte amb tu, i sone un contestador, l'efecte serà negatiu. Hem de prometre allò que podem complir.
6° Valoracions, el punt realment fort, molt necessari per a tenir una visibilitat en SEO local potent. No cal falsejar-les perquè encara que també pot existir la temptació, els perfils falsos canten molt i poden en un futur generar un problema amb Google.
En lloc d'eixe aspecte, per què no llançar una campanya de Mailing a la nostra clienta perquè ens deixen una valoració enllaçant a l'apartat. La resposta pot ser, no siga massiva però pot ser bona si el nostre servei ho és.
28/05/2019 19:19 | nativodelmundo